Anett Hansen Konsult vänder sig till allt från små och medelstora till stora företag som önskar hjälp med att besvara offentliga upphandlingar samt inköpsprocessen av varor och tjänster. Här finns pengar att tjäna!
Tycka vad man vill om offentlig upphandling men här finns chansen att få nya kunder och göra nya affärer. Men allt inlämnat material måste vara rätt och alla frågor besvarade. Det kan verka oöverstigligt, men det är där Anett Hansen kommer in med sin långa erfarenhet och noggrannhet.
Anett hjälper även till med inköp, kvalitetssäkring och projektledning för hela inköpsprocessen. Ibland är det bättre att formulera önskemålet/kraven istället för att själv hitta en lösning. Anett hjälper till med att göra en kravspecifikation och hittar leverantörer som kan ge er lösningen. Vet du vilken vara ni vill ha men inte vet vart du ska köpa den? Med ett stort kontaktnät och ett stort referensbibliotek av leverantörer inom en mängd olika områden och med många samarbetspartners, bidrar Anett Hansen Konsult med värdefull erfarenhet och kunskap.
Anett är diplomerad upphandlare som åtar sig konsultuppdrag inom offentlig upphandling. Hon kan båda sidorna – som upphandlare inom offentlig sektor och som Bid-konsult, dvs hjälpa företag att svara på offentliga upphandlingar. Med över 20 års erfarenhet erbjuder hon en bredd som kan vara gynnsam inom ett flertal affärsområden.
Kontaktuppgifter: +46 704 29 95 90 info@anetthansenkonsult.se
Tillsammans med CloudXpert erbjuder vi en processkarta som möjliggör publicering av ISO-dokument på ett tilltalande sätt direkt på intranätet. Med hjälp av processkartan får användaren en visuell överblick över innehållet och det är samtidigt enkelt för användaren att ta ut dokument för användning i sitt dagliga arbete.
Med appen som finns tillgänglig i de anställdas telefoner kan t ex förbättringsförslag, tillbud, olyckor, kvalitetsproblem m m rapporteras in. Med telefonen kan man dessutom fotografera och skicka in bilden som bilaga.
Inrapporterade händelser landar i en administrationsapp som KMA-ansvarig eller annan tilldelad styr. Därifrån fördelas inkomna ärenden till den person som skall hantera ärendet och personen får samtidigt ett mail om tilldelat ärende. Hanterade ärenden återrapporteras som sedan granskas innan det avslutas eller skickas tillbaks för ny handläggning.
• Riskhantering, underlättar och kvalitetssäkrar er riskhantering & skyddsronder.
• Kompetenshantering, hjälper er att ha koll på personalens kompetenser och när de behöver förnyas.
• Avfallshantering, få koll och säkra att avtal genom digital avtalshantering.
Kontaktuppgifter:
Marcus Grönberg +46 735-15 96 15 marcus@cloudxpert.se Göran Malmcrona +46 760-52 50 20 goran@cloudxpert.se
TeachMe erbjuder sina kunder interaktiva on-line-utbildningar inom ISO- och KMA-arbete (Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö).
För att få kursdeltagaren delaktig i utbildningen:
Nedan listas några av utbildningarna som erbjuds via TeachMe.
Vill ni veta mer kontakta TeachMe på kontakt@teachme.se
Huddinge, Stockholm, Norrtälje, Nyköping, Västervik, Göteborg, Onsala, Hallsberg, Glanshammar/Örebro, Floby och Åmål.